نو نگاه

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حساسیت نوعی 2

خانم ها توجه کنند:

-آقایان دوست ندارند وقتی از سر کار به خانه می آیند با فضای پر تنش روبرو شوند، مادر از بچه ها گله کند، بچه ها در گیر و دار هم باشند، همسر با ظاهری نامرتب پیش آید، پس حداقل با ظاهری آراسته و فضایی آرام به استقبال همسرتان روید تا از منزل فراری نباشد. نباید احساس کند محیط کار یا اجتماع آرامش بخش تر از خانه است. البته بدرقه همسر هم تاثیر بسزایی در این امر دارد.

-طبیعت مردانه اقتضا دارد که همسرش از او تبعیت کند، اگر زنی را دیدید که دوست دارد شوهر مطیعی داشته باشد، آن زن دوست دارد همسری خارج از طبیعت مردانه داشته باشد. مردی می تواند به همسرش افتخار کند که آن زن از او حرف شنوی لازم را داشته باشد. اگر اینچنین باشد، تاثیر کلام زن در مرد بیشتر خواهد بود و به وفاداری مرد کمک بسزایی می کند. البته مردان هم نباید از این امتیاز دین سوء استفاده را ببرند و از حیطه عقل و منطق خارج شوند. ضمناً مقام و منزلت اخروی زن هم در گرو این امر است.

-خوشحال باشید اگر همسرتان در روابط شما با نامحرم حساسیت ویژه ای دارد، این موضوع نه تنها که بیانگر بی اعتمادی نیست بلکه نشان از سلامت روانی اوست. غیرت یک مساله عادی و نهادینه شده در هر مردی است. البته دیده شده که بعضی مردان حساسیت های بیخودی نشان داده اند که موجب سست شدن بنیان خانواده شده است. دین معیار خوبی برای تعیین حد اعتدال در این مورد است.

  • ۹۴/۱۲/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی