نو نگاه

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حساسیت نوعی 1

آقایان توجه کنند:

-خانم ها دوست ندارند که همسرشان گوشه گیر و کم حرف باشند و همچنین به حدی پر حرف که فرصت شنیدن حرفهایشان را نداشته باشند. باید شرایط را برای یک گفت و گوی صمیمی و گرم فراهم کنید، و تمایل خود را نسبت به شنیدن حرفهایشان نشان دهید. مخصوصاً مردانی که همسر خانه دار دارند، به جهت اینکه همسرانشان روابط عمومی کمتری دارند و بیشترین نیاز خود به گفت و گو را با همسرشان پاسخ می دهند.

- زنان پیش از بچه دار شدن به جهت تنهایی و هنگام بارداری به دلیل داشتن شرایط خاص، نیاز به توجه ویژه ای هستند که این بزنگاه ها موجب تقویت روابط و محبت بین زوجین می شود. البته ممکن است زن در دوران بارداری، دچار حساسیت ویژه ای نسبت به بوی همسر خود شود که در این دوران سبک توجه شوهر باید تغییر کند (گاهی با یک تماس میان روز و...) تا از این مرحله عبور کند.

- در اوایل ازدواج طبیعیست که زن نسبت به والدین خود احساس وابستگی بیشتری داشته باشد و نیاز است که شما این مساله را درک نمایید و خدای ناکرده سعی در سرکوب این حس نداشته باشید. احترام به این روحیه موجب می شود تا به مرور زمان به تعادل برسد و همه چیز عادی جلوه کند.

* این سه نکته مثالی بود برای حساسیت هایی که نوعا در خانم ها وجود دارد و کم و بیش در همه وجود دارد.

  • ۹۴/۱۲/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی